Nevýhod

Články označené štítkem nevýhod

Výhody a nevýhody sdíleného pracovního místa

Výhody a nevýhody sdíleného pracovního místa

Víte, že novela zákoníku práce přinesla sdílené pracovní místo? Sdílení pracovního místa znamená, že minimálně dva zaměstnanci se střídají na stejném pracovním místě a dohromady svými částečnými úvazky pokryjí pracovní úvazek celý. Představíme vám…
Odbory - proč a jak je založit

Odbory - proč a jak je založit

Povíme vám vše, co potřebujete vědět o odborech. Dozvíte se, proč založit odbory a jak je založit, jak probíhá vyjednávání s vaším zaměstnavatelem, aby došlo k uzavření kolektivní smlouvy a mnoho dalšího.
Proč a jak zařadit personální audit do firmy

Proč a jak zařadit personální audit do firmy

Personální audit by měl být pravidelnou součástí každé zdravé a prosperující společnosti. Není to trest. Je to příležitost zjistit, v čem jste dobří a v jakých oblastech se můžete zlepšit. Získejte vedení společnosti na svou stranu a udělejte…
Tarifní mzda a vše, co o ní potřebujete vědět

Tarifní mzda a vše, co o ní potřebujete vědět

Tarifní mzda je využívána ve společnostech se standardizovanou nebo hromadnou výrobou a silnou pozicí odborové organizace. Podíváme se, jak se tarifní stupně mzdy určují, a to i s konkrétním příkladem, co do tarifní mzdy zahrnovat, co se…
Předávací protokol pro zaměstnance + VZOR

Předávací protokol pro zaměstnance + VZOR

Je předávací protokol opravdu vždy potřeba? Víte, pro jaké předměty jej můžete použít? Povíme si vše, co o předávacím protokolu potřebujete vědět a připojíme i vzor v editovatelné podobě ke stažení zdarma.
Zaměstnávání osob se zdravotním postižením

Zaměstnávání osob se zdravotním postižením

Zaměstnávání osob se zdravotním postižením je důležité nejen pro sociální společnost, ale i pro vaši firmu. Ukážeme vám i jiné než jen finanční výhody. Pokud nemůžete osoby se zdravotním postižením zaměstnávat, představíme vám možnosti, jaké máte,…
Řízení výkonnosti firmy a hodnocení zaměstnanců

Řízení výkonnosti firmy a hodnocení zaměstnanců

Podívejte se na největší chyby v řízení výkonnosti podniku a na návrhy řešení, jak by mohly být odstraněny, aby performance společnosti byla na očekávané úrovni. Součástí performance managementu je hodnocení, odměňování a řízení zaměstnanců, na…
Znáte rozdíly mezi evidencí docházky a pracovní doby?

Znáte rozdíly mezi evidencí docházky a pracovní doby?

Ukážeme si rozdíly mezi evidencí pracovní doby a evidencí docházky. Víte, která z nich je pro vás ze zákona povinná, a co vše musí obsahovat? Podíváme se na možnosti, které máte při evidenci docházky. Ukážeme vám hlavní rozdíly mezi evidencí…
Kdy a s čím vám pomůže personální agentura?

Kdy a s čím vám pomůže personální agentura?

Vysvětlíme si, co to je personální outsourcing a v jakých oblastech jej můžete využít. Jaké jsou výhody a nevýhody personálního outsourcingu.
Práce na home office: vše, co potřebujete vědět

Práce na home office: vše, co potřebujete vědět

Povíme vám vše o home office, co vše musíte jako firma mít připravené, na co si dát pozor, jak je to s proplacením nákladů pro zaměstnance. Přidáme informaci o tom, jaké jsou výhody a nevýhody. Nechybí ani směrnice a vzor dodatku k pracovní smlouvě…
Vše o spokojenosti zaměstnanců - engagement

Vše o spokojenosti zaměstnanců - engagement

Pojďme se společně podívat na často probírané téma spokojenosti zaměstnanců, engagement. Co to spokojenost zaměstnanců je, proč je pro společnost důležitá, jak ji změřit, na co se ptát. Vyplatí se investovat do průzkumů spokojenosti nebo si…
Jaké máte možnosti náboru a výběru zaměstnanců

Jaké máte možnosti náboru a výběru zaměstnanců

Pojďme si projít jednotlivé fáze výběru zaměstnanců, od definování toho, koho hledáte, po výběr vhodné metody, až po finální výběr toho ideálního kandidáta. Ukážeme si, na co se soustředit, abyste se nenechali unést prvním dojmem, který může být…
Jak připravit efektivní vzdělávání zaměstnanců

Jak připravit efektivní vzdělávání zaměstnanců

Aby společnost mohla reagovat na rychle se měnící prostředí a udržela krok se svou konkurencí, je nutné investovat do rozvoje a vzdělávání svých zaměstnanců. Podíváme se na proces vzdělávání, od analýzy potřeb vzdělávání, schválení nákladů až po…
Přehledně: firemní kultura, jak ji vytvořit a udržet

Přehledně: firemní kultura, jak ji vytvořit a udržet

Bez správně nastavené firemní kultury společnost jen stěží udrží své zaměstnance motivované, ochotné přicházet s novými nápady a zlepšovat společnost. Jak nastavit firemní kulturu, jaké využít prvky firemní kultury, aby byla dlouhodobě udržitelná,…
Pružná pracovní doba má své výhody i nevýhody

Pružná pracovní doba má své výhody i nevýhody

Povíme si, jak v praxi funguje pružná pracovní doba, někdy nazývaná také klouzavá pracovní doba. Ranní ptáče může chodit do práce brzy ráno, večerní sovy si mohou přispat. Jako vše, i pružná pracovní doba má jak své výhody, tak i nevýhody.
Pracovní smlouva na dobu určitou i neurčitou, její obsah a vzor

Pracovní smlouva na dobu určitou i neurčitou, její obsah a vzor

V tomto článku týkajícím se pracovní smlouvy se podíváme na nezbytné a obvyklé náležitosti pracovní smlouvy. Vysvětlíme si rozdíly mezi pracovní smlouvou na dobu neurčitou a pracovní smlouvou na dobu určitou; zjistíme, co se stane na konci doby…
Kuriózní i nejžádanější zaměstnanecké benefity a daně

Kuriózní i nejžádanější zaměstnanecké benefity a daně

Některé benefity jsou dnes již standardem. Pojďme se podívat na ty nejžádanější zaměstnanecké benefity, a jaké kuriozní benefity se poskytují ve světě. Nezbytnou součástí je i daňové hledisko, které rozebereme na konci tohoto článku.

Pracovní portál JenPráce.cz provozuje Coweo

© 2016–2024 Coweo Technologies s.r.o., všechna práva vyhrazena